Ibland blir det mycket

Upp över öronen i arbete. Statistikinlämning, uppsatsanalys, hemtenta och dessutom försöker jag ta mitt körkort och har två extra jobb. I helgen ska jag hinna med båda plus kanske komma någonstans med mina uppgifter...

Helgens stora händelse är ju ändå Danmark-Sverige på lördag och självklart ska jag se matchen men min lilla fråga just nu är vart och med vem/vilka? E åker till Malmö och vidare till Köpenhamn på lördag och lämnar mig och katten kvar här på östkusten. Många av klasskamraterna verkar ge sig av hemåt i helgen så jag får väl se vart jag hamnar...

Nu ska jag i alla fall börja vandra mot sängen. Imorgon väntar körlektion, jobb och förhoppningsvis hinner jag komma någonvart med allt skolarbete också. Jag är inte alls bitter just nu :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är alltid välkommen hem att titta :-)

2009-10-09 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0