Praktikaliteter

Kvällen har än så länge endast ägnats åt så kallade praktikaliteter.

* CSN ansökan ivägskickad - alla andra har redan fått sin första utbetalning för hösten...

* Ansökt om någon vårdkontakts grej - vet inte riktigt vad det innebär...

* Lämnat intresseanmälan för frisktandvård - kommer inte ens ihåg när jag senast besökte tandläkaren...

* Anmält mig till kursen vi läser - som vanligt kan jag inte göra det själv...

* Börjar kolla runt lite till C-uppsatsen - och redan fått det första svaret...

Efter att ha varit duktig i åtminstone en liten stund nu tänker jag gå och se om jag hittar något gott i kylen som jag, om inte annat, kan övertyga mig själv om att det är en mirakelkur för min förkylning. Sen blir det nog lite skönsång tillsammans med blivande idoler. Det är ungefär vad jag orkar med nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0