Orkar batterierna hela veckan?

Och så var det måndag igen...

Denna vecka verkar vara fylld av föreläsningar. Efter att knappt ha varit i skolan under förra veckan kan jag inte påstå att jag är särskilt upplagd för det som komma skall denna veckan men jag får göra mitt bästa för att försöka gilla läget. Snart är det dags för seminarium där det ska diskuteras genus = kan bli en lååång eftermiddag.

Dessutom ska jag försöka ta tag i min träning på allvar denna veckan. Till att börja med blir det promenader och enklare övningar hemma för att om någon vecka försöka vara tillbaka på gymmet - jag längtar!

Dags att ladda batterierna och hoppas på en härlig vecka. Med tanke på att den börjar med underbara lilla PM's födelsedag så kan den väl inte bli annat än bra?! GRATTIS MALIN

Kommentarer
Postat av: Syrran !

Hmm, Varför fick inte jag grattis Jennie i stor fet text !?



Jag betyder väl inte lika mycket :(



x))

2009-09-28 @ 21:56:15
URL: http://tuggummiiit.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du kommer ju att få ny energi till helgen när det kommer en liten syster på besök!

2009-09-30 @ 09:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0