Känns som att hösten har hittat hit

Jag har inte varit utanför lägenhetsdörren idag. Jag har faktiskt inte ens öppnat den ens en gång utan jag har legat antingen i soffan eller i sängen i ett desperat försök att bli av med min förkylning. Pannan brinner tyvärr fortfarande och hostningar avlöser nysningarna på löpande band fortfarande. Någon som har en dunderkur i bakfickan?

Imorgon väntar fem timmar med föreläsning och jag tackar gud för att jag inte har planerat in mer. Det hade jag aldrig orkat. Ska faktiskt bli spännande att se hur jag ska orka sitta med ögonen öppna under hela föreläsningen och inte avbryta den en gång i minuten med en massa snörvlande ljud från bakre raden...

Förkylningen tillsammans med en dyster känsla efter helgens dödsfall gör att jag har fått en känsla av att hösten har smugit sig in över kusten. Jag är inte sugen på en mörk och tråkig höst. Det är kolsvart utanför fönstret redan och alldeles för varmt i lägenheten för att jag ska vara sugen på att lysa upp mörkret med några små värmeljus. Kan vi inte skippa några veckor för att sedan gå rakt på vintern med jul och allt annat mysigt som väntar?

Ja, Jennie vi kan hinna med din födelsedag först...

Kommentarer
Postat av: Jenniiiie

Hahha bra !



Nu är de ju bara 2 veckor kvar !



Hoppas du köpt nått fint ;)

2009-09-10 @ 19:02:21
URL: http://tuggummiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0