Inte riktigt anpassad

Ett sista återupplivningsförsök av bloggen känner jag att den är värd. Jag får väl se om jag tycker att jag har tillräckligt mycket intressant att berätta för min omvärld eller inte.

Just nu borde jag sitta på en föreläsning men eftersom jag efter mycket om och men äntligen hade fått en tid hos vårdcentralen blev det inte så. Jag var inte ens på vårdcentralen mer än en timme men oj vad deprimerande det kan vara där. I stort sett enbart äldre människor med diverse krämpor fyllde väntrummet och helt plötsligt kände jag mig helt frisk. Vilket jag dessutom tydligen är. Ska bli spännande att se hur de närmaste veckorna blir...

Motion, matvanor och medicin kommer att vara mina ledord i mitt friska liv för att få min hals/mage att fungera som det ska.

Trots att klockan inte har slagit halv elva än är jag redan trött. Satt uppe och tittade på Emmygalan i natt med Neil Patrick Harris som värd - även mer känd som How I Met Your Mother Barney. Ingen jättehöjdare men jag tycker ändå att den var lite smårolig till och från. Framförallt är det intressant att sitta och titta på alla dessa underbara klänningar... Det som jag saknade ikväll var en hel del av mina favoritserier. Många av dem har väl redan prisats den ena gången efter den andra men det har ju 30 rock också - en serie som jag dock inte har sett än.

En av mina favoriter vann trots allt ett pris nämligen reality-serien The Amazing Race. I den serien hade det i och för sig knappt spelat någon roll vem som hade vunnit eftersom jag ser i stort sett alla de serier som var nominerade. Tyvärr, blev det inget pris till någon av de programledare som leder mina reality-program utan det priset togs hem av Survivors Jeff Probst.

Jag har massor att göra i veckan och ska därför nu försöka ta tag i delar av det innan det är dags för lite grupparbete i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0