Dystert

Hösten börjar närma sig och livet verkar bli allt dystrare. Det är sjukdomar här och sjukdomar där. Dessutom har helgen kantats av tragiska bortgångar som sannerligen kommer att lämna en stor tomhet bakom sig. Även om jag inte kände någon av dem så jätteväl kommer de saknas och mina tankar går till anhöriga och de som har stått nära.

Hela helgen har dock inte varit dyster. Jag har varit hemma i Växjö och tillbringat helgen med nära och kära. Det var skönt att få träffa alla igen. Många av mina poddlar saknas faktiskt här på kusten. Jag hoppas vi lyckas planera ihop något snart igen!

Nu är det dags för mig att försöka kurera min förkylning. Jag har en känsla av att lite rödvin, en bra film och lite sömn är den bästa medicinen efter en hård dag på radion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0