Riktiga fynd

Idag har det fyndats på stan och för en gångs skull var det inte jag som gjorde av med mest pengar. Jag fyndade tre deckare på engelska medan Emil slog på stort och köpte ny kavaj + byxor, en piké och ett skärp. 40 % rabatt sitter inte helt fel i det läget kan jag lova. Det som skulle kostat strax över 2000 blev "bara" runt 1300.

Ikväll är det jobb som gäller. Ovanligt nog så är det helgens enda arbetspass. Känns som en väldit lugn och skön helg det här. Imorgon måste jag väl i och för sig vara lite duktig och försöka göra lite av det plugg som ska göras. Kan vara bra att vara ute i god tid för en gångs skull.

O mamma - ha så kul i Karibien. Jag är inte alls avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0