Helgen är över och ny kurs väntar

Långhelgen är över med allt vad det innebär.
Regnet hade hittat tillbaka men det verkar som att solen smyger sig fram igen.
Ett antal timmars jobb är avklarat men nu väntar en ny kurs - i politik, inte mitt största intresse.
Vi som började på radion i vintras har nu klarat av vår första söndag själva men vad det innebär vet jag inte riktigt än. Vi har inte fått någon utvärdering av chefen än...

Det som toppade denna veckan var helt klart gårdagen i etern. Jag gjorde debut som programledare förra söndagen och redan igår fick jag leda sändningar igen. Det är jättekul att stå där och prata som om ingen lyssnar. Lite synd bara att det inte hände något igår som var mycket bättre än allt annat.

Nåja, nu är det dags för en något morgontrött Anna att göra sig klar för skolan för att lyssna på introduktion om politik, EU-juridik och en massa uppgifter och hemtenta. Visst låter det som en rolig dag?

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja det låter ju bra, en kompis tar studenten den 3e så jag ska se hur kalendern ser ut efter det så ska vi nog kunna boka in en dag eller så =) jaha okej, kan ju vara skönt det med. jag flyttar ju till gbg i juli =) kram

2009-05-04 @ 20:53:51
URL: http://milano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0