Förkylning, debatt och soffan

Soffan är riktigt skön en förmiddag som denna. Myskläderna är på och jag är inte särskilt laddad för att gå till skolan i eftermiddag och diskutera min debattartikel. En debattartikel som handlar om ett ämne som jag egentligen har särskilt mycket åsikter om vilket gör det hela ganska ointressant...

En annan anledning till att det vore skönt att stanna i både myskläder och soffan är förkylningen som har flyttat från Emil och till mig. Jag är en sån människa som kan bli i stort sett helt deckad av en förkylning men det har jag inte tid med idag. Det ska bakas, planeras, fixas och donas i eftermiddag. Så nu tänker jag passa på att njuta av de två timmar jag har kvar innan dagen verkligen måste sättas igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0