Träna för att må bra

Jag har ett erkännande. Senast jag var på gymmet och körde ett ordentligt träningspass var innan jul.
Mellan jul och skidsemestern var jag dels sjuk och dels var det en hel del att göra i skolan.
Mitt gymkort har nu gått ut men när jag kommer tillbaka från praktiken är mitt mål att förnya det med ytterligare tre månader. Förhoppningsvis kan jag då ta tag i min träning på riktigt igen.

Idag har jag i alla fall börjat med ett litet steg mot bättre hälsa. Min kondition är nog nere på noll, om inte den ligger på minus... Därför har jag bestämt mig för att utnyttja mina föräldrars träningscykel under de två och en halv veckorna som jag har kvar i Växjö. Det kanske kan hjälpa mig att få upp konditionen lite iaf...

Kommentarer
Postat av: Skörp

keep up the good work

2009-03-12 @ 03:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0