Skönt att vara tillbaka men sömn saknas

Jag är alltså tillbaka i Kalmar. I går morse cyklade jag med mina två stora väskor, en datorväska, en handväska och en påse skor. Jag förstår varför folk vände sig om...

Någon timmes sömn blev det på morgonen innan det var skola som sen följdes av personalfest. En riktigt trevlig kväll som jag måste tacka alla för och hoppas att vi kan göra om snart igen.

I dag har det varit redovisningar. Det är kul att höra om hur folk har haft det men lagom bakis och brist på sömn kan jag erkänna att det var skönt att komma hem i eftermiddags och sova någon timme i soffan.

Nu väntar hockey, lyxfällan, gordon's kitchen nightmares o så Obamas historiska besök hos Jay Leno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0