Nyheten blir lite sen

Kvällen är ung och nyheten kommer, förhoppningsvis, dyka upp på bloggen innan klockan slår 00.00....

Dessförinnan gäller det att jag får tag på lite resultat så att min pingisartikel kan bli färdig. Inte helt oväntat är det pingis som jag har bevakat under dagen och jag måste säga att jag är ganska nöjd med slutprodukten - även om jag saknar några resultat till den än så länge...

Det har varit dålig uppdatering från min sida i helgen. Detta har två anledningar. I fredags var det en lång kväll på praktiken samtidigt som min älskade sambo kom till Växjö. Lördagen spenderade vi först hemma hos mina föräldrar framför Man U-Liverpool innan vi åkte hem till sambons föräldrar där vi hade en lugn kväll framför melodifestivalen.

Nu ska det fortsätta jagas lite resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0