Nu blev det nog lite fel

Igår skulle det varit plus och minus men förvirrad och trött som jag var efter att ha missat ett antal timmars sömn den senaste tiden råkade jag kalla det veckans höjdpunkt. Det var  det i och för sig också, men då rätt ska vara rätt så kommer det bli rätt på söndag. Hänger ni med?

Veckans höjdpunkt:
Inflyttningsfesten hos Danne och Petra på fredag är det jag ser framemot mest denna veckan. Det ska bli kul att träffa alla vänner och bara ha kul tillsammans.

Nu är det CSI följt av lite Project Runway kombinerat med poker som gäller...

Kommentarer
Postat av: Lillasyrran ! :D

Hihi ja, jag hänger me !

2009-03-30 @ 21:57:58
Postat av: Lillsyrran ! :D

Whoo !

2009-03-30 @ 21:58:42
URL: http://everythingandmore.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0