Dålig uppdatering?

Ja det har det varit de senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte suttit så mycket framför en dator utan åkt fram och tillbaka till Kalmar, kollat diverse idrott och träffat många av mina underbara vänner...

Nu är det i alla fall söndag och jag är inne på mina sista praktikdagar. Det känns lite sorgligt att veta att det tar slut på tisdag samtidigt som det ska bli skönt att komma hem till lägenheten där Emil och Skorpan befinner sig. Senare ikväll kommer veckans plus och minus men innan dess ska jag hinna med lite skytte och världsrekordförsök i diskus. Oroa er inte. Det är inte jag som varken ska skjuta eller försöka mig på några världsrekord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0