Svensk midsommar?

Det regnar utanför fönstret här i Kalmar och enligt mina rapporter gör det så även på den andra kusten i detta avlånga land. Något jag tycker är lite tråkigt eftersom jag snart ska korsa landet.

När det har diskats och duschats är det dags för mig att ta mig ner till tåget. Åka till Växjö. Ta bilen till Göteborg med Emil och träffa Robin och Emilia. Sedan ska vi umgås med cirka 19 000 människor på Gamla Ullevi för att se spelare som Bojan, Raul Garcia och Theo Walcott.

Efter det fortsätter bilen, denna gång med Robin och Emilia, hem till Robin i Helsingborg där det imorgon ska firas midsommar. Sverige-Italien är en av sakerna som står på morgondagens schema, och midsommar kan väl inte bli mer svenskt? Sill, potatis, svenska landslaget och ett förmodat regnväder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0