Jag har cyklat!

För tio minuters var det jämngrått utanför fönstret och regnet smattrade mot rutan. Nu skiner solen från en blå himmel och de moln som syns är vita. Så här har det varit hela dagen - jag blir inte riktigt klok på vädret.

En liten runda på stan har redan klarats av idag. Samtidigt tog sig Emil till stationen för resa mot Grekland, så nu är jag och katten ensamma. Katten är dock inget vidare sällskap för tillfället då han bara sover. Jag har införskaffat mat så att jag ska överleva till syster kommer på fredag och snart är det dags att ge sig ut på cykeln igen.

Ja, just det. Jag har cyklat igen. På flera gator med parkerade bilar och jag har även varit så vågad att jag tog mig an två stora parkeringar fulla med bilar! Oj, vad duktigt av mig - eller kanske inte...

Nu är det duschen som gäller innan möte på radion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0