Finklädda EU-delegater, visst låter det spännande?

Idag lekte vi EU och diskuterade mänskliga rättigheter såsom gayäktenskap, pressfrihet och abort. Inte helt oväntat i den journalistklass jag går i så var det enda lagförslaget som röstades igenom det om pressfrihet... Jag och mina delegatmedlemmar företrädde Österrike och vi tillförde väl inte särskilt mycket i debatten men det var kul och höra folk diskutera och framförallt se hur fina en hel del var.


Grekland, Malta och Sverige var några av de finklädda.


Efter detta lilla rollspel är det nu bara en tvåtimmars avslutning kvar på torsdag, sen är det sommarlov. Kan vara dags för mig att ta tag i mina sommarkurser kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0