En sån där meningslös dag

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt.

Klockan ringde redan 05.15 och jag studsade upp ur sängen, slängde på mig kläder och cyklade ner till radion. Mitt inslag från Kalmartravet skulle redigeras ihop helst innan första nyhetssändningen 06.30. Med god marginal, det vill säga ungefär 7 minuter, var jag färdig och kunde cykla hemåt igen.

Somnade ganska omedelbart igen efter att ha sett något avsnitt av The Hills. Sedan vaknade jag inte till liv igen förrän tvättdags vid tolv...

Eftermiddagen har spenderats i solen och i soffan framför Wimbledon, men eftersom jag fortfarande var trött somnade jag och missade den lilla detaljen att Söderling gick vidare.

Jag har vaknat till liv igen och slötittar nu på U21-EM samtidigt som jag har försökt komma igång med mina sommarkurser. Det är ju bara tre stycken som ska klaras av - och jag behöver inspiration! Någon som har lite över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0