Snart börjar den långa resan

I eftermiddag rullar bilen från Kalmar till Växjö för några timmars vila innan det är dags för den riktigt långa resan. Cirkus klockan 04.30 kommer bilen avgå från Växjö för vidare färd mot Cervinia och Valtourneche. En natt kommer att spenderas någonstans i södra Tyskland innan vi når vårt slutmål i Alperna.

Men, innan vi kan åka är det en del kvar att fixa. Jag har lite skolarbete kvar som måste avslutas. Dessutom måste jag slutföra mina uppgifter i Meskalin. Sen är det dags att packa ihop mig och katten. Lämna katten hos Angelica och Daniel och ge sig av.

Förhoppningsvis kommer jag att kunna uppdatera bloggen under veckan, men jag kan inte lova något. Ska göra mitt bästa för att hitta internet någonstans bland bergen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0