Praktiken är i fullgång

Okej, sammanfattningen av årets skidsemester har dragit ut på tiden och kommer fortsätta att göra ytterligare lite. Detta beror på att jag denna veckan har börjat min praktik på Smålandspostens sportredaktion.

Igår var det mjukstart med enbart pingis på mitt schema. Deen sporten verkar förfölja mig lite smått och ligger på mitt bord även idag. Skillnaden är att det har tillkommit lite rugby och lite ridsport också. Ska bli spännande att se vad jag kan göra av det här!

Kan tänka mig att det finns klasskamrater till mig som har lite att göra idag. Jag vet inte riktigt vilka som har nyhetspraktik eller ens om det är någon, men med tanke på dagens kungliga förlovning lär det ha varit febril aktivitet på redaktioner runtom i landet. Kan bli kul att höra redovisningen om någon har varit med om dagens händelser...

Dags att fortsätta försöka ringa och få tag på människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0