Påsarna under ögonen bara växer

Igår var det tänkt att jag skulle lägga mig tidigt. Vid halv tio tiden kröp jag ner i sängen och satte igång en film. När filmen var slut nästan två timmar senare var jag fortfarande vaken. Jag övergick till ljudbok för att slippa ha ögonen öppna. Efter en timme eller så funkade det och jag somnade - i en halvtimme.

Sedan vaknade jag igen av en nysattack. Lyckades ändå slumra till igen - i ytterligare en halvtimme. Sedan kom en ny nysattack. Klockan närmade sig då sakta men säkert två och jag lyckades inte somna om igen. Sambon slutade jobba vid två och med det i baktanke låg jag där och försökte sova, men det gick givetvis inte. Halv tre kom Emil hem och jag lyckades äntligen somna.

Kan dock säga att jag är ganska trött idag. Sista dagen på vår nyhetsvecka. Vi har varit hos Länsstyrelsen och Landstinget utan att få fram minsta lilla... Bara blivit blötare och tröttare.
Den här dagen kan bara sluta på ett sätt...


Kommentarer
Postat av: Emil

tror den slutar i soffan med en kopp te!?

2009-02-05 @ 11:11:16
URL: http://fmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0