Ny vecka, nya utmaningar och förmodligen en slutkörd Anna

Ny vecka och inte är det vilken vecka som helst. På schemat står det nyhetsvecka.
Detta innebär att jag idag ska bevaka åtal och kanske även någon rättegång. Jag hoppas att det dyker upp något spännande så att det blir något givande av dagen...

Om jag ska återgå till vad som händer i veckan så är den ganska fullspäckad:
* Städa och få ordning i arbetsrummet
* Söka sommarjobb
* Jobba fredag
* Jobba lördag
* Jobba söndag
* Skriva ett reportage på söndag
* Se vad som behöver köpas till Italien
* Förhoppningsvis bli helt frisk och komma igång med träningen


Dessutom är det då nyhetsvecka vilket innebär skrivande 9-18 måndag-torsdag.

Jag har en känsla av att jag kommer att vara ganska trött när denna veckan når sitt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0