Lämna ut bloggadressen? Ska folk få läsa?

Kanske dags att lämna ut adressen till min blogg till någon?
Hade ju varit kul om någon kunde läsa vad jag skriver också, kanske.

Idag står en lugn och skön dag på schemat. Jag ska publicera två reportage i vår webbtidning, men båda är i stort sett färdiga så det är inte så mycket jobb. Sen blir det till att börja packa. Om två dagar rullar bilen från Kalmar mot Italien med nattliga stopp i Växjö och södra Tyskland. På lördag ska vi vara framme i Cervinia...

Det enda jag inte ser framemot denna veckan är att behöva lämna iväg katten. Skorpan ska flytta till Angelica och Daniel. Det är skönt att veta att han ska ha sällskap men jag blir alltid lite nervös över att han inte ska trivas när han kommer hem sen igen. Han kanske inte alls vill bo hos oss sen?
Får nog passa på att kela ordentligt med honom de sista dagarna!

Kommentarer
Postat av: Nenne cool ! (:

Jag o mamma läser ju din blogg ! :) Men okeej, jag kan säga till pappa oxå ;)

2009-02-11 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0