Ingen bra början på veckan

Feber, ont i halsen och en liten katt som väckte mig vid fem imorse. Veckan kunde ha börjat bättre.

Nu har jag i alla fall dragit mig upp ur soffan och cyklat till skolan. Förhoppningsvis kommer jag kunna lägga meskalin bakom mig om några timmar sedan bär det av till slottet och lite Svensson Svensson audition. Ett reportage ska skrivas och sedan ska det inhandlas lite småsaker till Italien innan jag kan återvända till den varma och sköna soffan.

Känns lite ironiskt att jag har feber - hemma i Växjö ligger mamma, pappa och Jennie också nerbäddade...


Kommentarer
Postat av: Nenne cool ! (:

Mmhm, det är inte kul att vara sjuk "/ Men ja känner mig mkt bättre <3 Hehe !

2009-02-11 @ 13:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0