Hemma i Sverige igen

Efter att ha bott i något som såg ut som en ombyggd lada i en vecka är jag nu tillbaka i Sverige igen. Vistelsen i Italien var helt underbar och den kommer att sammanfattas här i bloggen under morgondagen. Idag är det Oscarsgalan som står på programmet efter att ha tagit en biltur fram och tillbaka mellan Växjö och Kalmar.

Jag vet inte riktigt vad jag hoppas på inför kvällens gala förutom att jag tycker att Heath Ledger bör vinna bästa manliga biroll. Tänkte se till att ladda ordentligt med att se en av kvällens nominerade filmer - nämligen The Wrestler med Micky Rourke.

Men nu blir det rabarberpaj med vaniljsås. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0