Veckan har inneburit lite av varje

Den här veckan har det varit dåligt med uppdatering.

Angelica och jag har jagat årsredovisningar, intervjuat Lars-Åke Lagrell och varit smått frustrerade på att folk inte svarar. Det är snart dags att sätta oss ner och läsa igenom för att se om vi hittar några intressanta siffror.

Dessutom har Emil och jag haft en del att fixa. Dels med lägenheten och dels inför besöket av föräldrarna ikväll. Nu känns det som att lägenheten är relativt färdig. Nya gardiner, väggdekorationer och en radio som jag är lite smått förälskad i är något av det som har kommit till i köket under veckan. Bilder kommer under dagen. Samtidigt som det är dags att läsa årsredovisningar ska jag fixa med min del av maten till kvällen. Ska bli spännande att se vad det blir av det.

Bilder på vårt försök till trerätters kommer framåt kvällen, när gästerna är på väg, eller under morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0