Solen höjer humöret

Vädret är helt underbart och en dag som denna är det svårt att vara på dåligt humör.

I förmiddags kämpade Angelica och jag på med våra texter till ekonomikursen. Jag har äntligen fått ihop något som kan fungera någorlunda tror jag men tyvärr är det inte optimalt. Det känns som att vi har material till mer och att några fler intervjuer hade kunnat leda hur långt som helst...

Förutom att traggla med texterna har det inte hänt mycket idag. Vi gick över till netto och köpte glass. 20 kronor för en daimstrut gör att jag inte kommer att köpa många fler såna i år, men idag var det allt värt det.

Imorgon hoppas jag att redigeringen av våra texter flyter på bra och att vi blir färdiga fort. Jag vill hinna njuta av det fina vädret innan det är dags för en helg fylld av jobb, ovanligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0