Oväntat bra

Tro det eller ej men ekonomikursen har faktiskt börjat oväntat bra. Det har varit ganska enkelt att hänga med trots en del okända begrepp. Som tur är upprepas dessa tidigare okända begrepp ett antal gånger under en femminutersperiod så sedan känns det som att jag alltid har kunnat dem.

Idag har jag även varit på webbkurs på radion lagom logiskt och enkelt det också. Känns bra att veta att jag i framtiden också kommer att kunna jobba med webben och inte bara reporter eller sidekick i studion. Nästa radiopass blir när Kalmar FF har hemmapremiär mot AIK. Då är det jobb i studion som väntar. Ska bli kul att se vad som görs under sådana matcher när man sitter i studion och inte är ute på plats.


Nu ska jag ägna mig åt fotboll varvat med hockey o så lite poker vid sidan om. Ska dessutom försöka slänga ihop en väska som ska med till Växjö imorgon eftermiddag. På fredag är det ju dags för inflyttningsfest och på dagen på lördag ska Emil och jag hem till mina föräldrar och fira min pappa lite. Jag tror det kommer bli en kort, intensiv och helt enkelt en jätterolig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0