Fira valborg?

Valborg? Hur ska detta firas i år?
Jo, utan eld och med tenta. Jag riktigt känner hur festligt det kommer att bli.

Tentan är jag inte riktigt laddad för men jag har fortfarande 1,5 timme på mig innan det är dags att skriva den. Sedan blir det nog lite galen hemmafru varning på mig under eftermiddagen tror jag. Bakning och Desperate Housewives plus lite städning har jag tänkt hinna med. Lägenheten ser ut som ett mindre inferno på sina håll och dessutom har vi tvättid idag.

Ganska skönt att det inte blir någon majbrasa att gå och titta på ändå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Ja jag har haft det riktigt härligt i Malmö faktiskt, det är ju inte fel att träffa bror och mamma lite =) Det händer ju inte så ofta! Ja absolut, det hade varit jätte kul. Ska kolla över ekonomin lite, har det lite kärvt nu. Men kommer du hem i sommar eller? Kanske kan komma efter den 25? Jag hör av mig någon dag =) KRam

2009-05-03 @ 23:35:05
URL: http://milano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0