Eklund kom hem...

Arsenal spelade oavgjort på bortaplan efter Adebayors cykelspark - oj vad nöjd jag var...

För att fortsätta detta inlägget med lite fotboll så tyckerr jag synd om min gamla idol Hasse Eklund. Han har fått sparken i Viborg och därför tycker jag att han nu kan komma tillbaka till Öster. Jag minns det som igår när han sprang runt och öste in mål på Värendsvallen. Tröjan åkte över huvudet ett antal gånger och jag hade en signerad t-shirt som trycktes upp innan han lämnade Öster 1997. Välkommen tillbaka Eken. Otto, Ludde och Eken kunde bli en mysig tränartrio...

Jag längtar till divsion 1 södra drar igång igen. Regnet utanför fönstret gör mig dock lite avskräckt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0